Tumble out of bed and stumble to the kitchen...

Köksrenovering ja... ganska jobbigt. Jag gör inte ens mycket,det jag blir tillsagd.
Tycker synd om Fredrik som får göra så mycket när jag är borta och jobbar i veckorna..
Sista matlagningen i torsdags:
:

Köket just nu:

Cementfläcken till vänster-där brukade de va en spis. Hålet till höger-Där brukade diskhon vara.


Intaget av mat utan kök:
Frukost: 1 grapefrukt,rejäl skål med Bollnäsfil och köpemüsli. 1 kopp kaffe.
Försökte koka ägg med vattnet från vattenkokaren med det blev extremt löst. Får researcha hur man kokar ägg i micron.
Före löpningen: 1 glas citronvatten,10 mandlar och 1 banan.
Lunch: 2 glas citronvatten och matlåda från frysen-lasange.
Middag: Hämtmat. 3 smårätter plus friterad banan med glass.
Jag åt dock 2 smårätter,ingen friterad banan med dock den minililla kulglassen+sirapen man fick till :D
Kvällsmat: Frysta hallon,2 msk turkisk yoghurt. Mer vatten,törstig idag.
Övrigt: 1 rulle laktrisal....
En jävla tur att vi kunde koppla in kyl och frys i hallen!!
Mmmm socker var det ja... Äsch det är helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0