Grrrr

Jävla Bollnäs ESS!!! Fuckar upp allt för mig denna vecka.
Bollnäs ess är alltså från fredag 18.45 till lördag kl 17.
PÅ fredag ska jag på utbildning med jobbet i Kista kl 10-15,alltså helt omöjligt för mig att sova i Bollnäs på torsdagen. PÅ FREDRIKS FÖDELSEDAG. Måste alltså gå mitt i kalaset och åka till Mehedeby där jag ska sova (det är positivt iallafall :) Efter fredagens utbildning måste jag hinna med ett tåg som går 17.10 till Bollnäs för att kunna vara med överhuvudtaget på fredagen. Men den matematiken går inte ihop: Kista-Uppsala-Gävle på 130 min?= SKulle inte tro det en fredag eftermiddag... Alltså missar jag fredagen på Bollnäs Ess. Men lördagen då? Ja det ska bli jättekul... Förutom att det dök upp en rolig grej på jobbet som kommer generera mer jobb. Och jag kan inte vara där för jag är på Bollnäs Ess. GRRRRR.

Ja irritationen är hög.
Allt det där+ en klient som valda ta hälften så många timmar som vi först diskuterat+INGEN kom på Lifestyleföreläsningen idag.
Ja gnäll gnäll. Men jag älskar mitt jobb♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0