Äntligen hemma!

Äntligen hemma efter 4 dagar på språng! Så efterlängtat att kramas med Fredrik♥
Idag har jag sovit tills jag vaknade,mycket länge sedan,underbart :D

Helgen har varit great! Jobbade till 17 i fredags och sen var det fika hos mormor med mamma och kusin Fanny! Efter det blev det Idol och ost&kex med mamma!
På lördagen gick vi på stan i 3 timmar och käkade brunch på Absint.
På kvällen åkte jag hem till Madde&Fredde för ostkväll och vin. Mys!
Igår var jag på jobbet för spinningutbilning!
Har shoppat tshirt,örhängen,ring,jumpsuit och linne för totalt 186 kr :)


Att leva på språng funkar inte så bra för mig.. Rutin är det bästa för mig!
Har ätit oregelbundet så det har blivit mycket fika,efterätter och MASSA ost :P
Men nu är det ny vecka=Nya tag! Vatten,frisk luft och träning är botemedlet mot sockerstin kropp!


Nu: Frukost innan jag gör lunch åt Fredrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0