Le för fan!

Har ju tidigare nämnt att det finns mycket gloapor på gymmet här i Bollnäs. Jag hanterar det genom att se stenhård ut,stirra in i väggen om någon glor eller ge en dödsblick. Det funkar.
Idag hade två bekanta(som jag aldrig träffat eller hört talas om) till Fredrik sagt till honom att:
"Din flickvän ler ju inte direkt på gymmet" "Hon tittar inte ens på mig".
Alltså småstadssyndrom deluxe! Varför ska jag le och titta på okända killar?!?

Fredrik berättar om en vän: "Han är trevlig mot dom han känner och hatar alla andra- Lite som dig"
Man har ju en image ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag har samma strategi! Dödsblickar är det absolut bästa! Jag är där för att träna inte glo =)

2011-07-24 @ 14:14:00
URL: http://livinglikephia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0