No school

Nu börjar alla i skolan igen! Inte jag. Känns förbannat skönt. Jag trodde att ångesten skulle vara total men jag känner mig stärkt och peppad inför hösten!
Pratade med mormor idag och hon blev skitorolig för att jag inte ska ha någon C-uppsats. Jag har skrivit b-uppsats=jag har en högskoleexamen i folkhälsa+30 hp extra i folkhälsa+min utbildning som PT= 3 års studier på högskola (skulle kunna casha in lite mer poäng men drivet.. drivet.)
Skulle nog ändå aldrig söka renodlade hälsopedagogjobb även om jag hade en "hel" sån utbildning,det är nog inget för mig,jag vill jobba mer åt PT-hållet. Kanske skriver jag C-uppsats en dag,kanske behöver jag aldrig göra det,kanske utbildar jag mig till nåt annat i framtiden! Hursom haver är jag nöjd med tillvaron nu och hoppas på att få jobba extra medans jag söker drömjobben.

Nu har både jag och Fredrik sovit 2.5 timmar i soffan =O
Jag,trött efter nattjobb+4 timmars sömn,Fredrik,trött efter en dålig nattsömn+8 timmars arbete.
Ska ut och springa egentligen nu..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0