Ingen chock-Nya tag!

Det kom inte direkt som någon chock att bikinisarna satt mindre smickrande.
Jag kunde definitivt ha dom men jag ser inte ut som jag vill i kroppen men det ska jag försöka ändra på! Jag vill vara bikinihet och ha en kropp som motsvarar arbetet jag lägger ned!
Kommer inte publicera några bilder nu men absolut om 8 veckor när det är bikinidags tillsammans med nya bilder och mått.
Nu kommer jag strypa allt socker,mitt "helg-liv" ser inte ut som jag vill att det ska göra.
"Men du som tränar så mycket" tänker ni nu. Ja jag tränar mycket MEN jag har inga mål. Jag är en sån fruktansvärt rutinmänniska att jag lätt fastnar. Mina träningsveckor ser ju faktiskt i stort sätt alltid lika ut och jag tränar likadant långt efter att jag nåt en platå.

Dessutom ska jag köpa en ny våg eller nya batterier... Jag är flera kg lättare på mammas våg än på våran och det vore ju en fördel att veta vad jag väger.

ALLTSÅ:
* Strypa sockret/snacksandet
* Sätta upp konkreta,mätbara mål-återkommer med dom :P
* Komma igång med morgonpromenaderna,de är det lilla extra jag behöver.
* VARIERA träningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0