Fusket.

Visning igår! Det var jättenervöst med när jag fick en colaburk att stötta mig på blev det show!
Jag hade 3 colaburkar i en mohawk och en fjärde i handen som jag öppnade och drack på scen!
Min första klunk cola (förutom en grogg 08) sen midsommar 07! Gott var det inte...
Socker alltså.

Ska vara ärlig.
Idag var jag och mamma på brunch på absint och till efterätt åt jag en matsked blodapelsinmousse och mindre än en halv portion marängsviss... Men det var veckans första och enda sötsak(och klunken cola då förstås) så jag står för den och går vidare ;) Inget börja på måndag,börja NU!

NU ska jag och Lillbabs ut på en joggingtur =)
Ikväll ska jag prova kläder :P Har så satans mycket men jag använder bara en liten del så jag sa leta efter gobitar och kombinationer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0