Kortlös...

Har kikat på mina alternativ och kommer inte köpa något simkort då fjärran kommer ha stängt inomhus en lång tid och priset är ganska dyrt...
Kommer inte heller köpa ett gym/jympakort på friskis utan från 1 juli-30 aug kommer jag vara kortlös.
Första gången på 3 år i så fall... Kommer framför allt att gå på medeljympan i Boulognern och jogga om benhinnorna håller(jag har ju byggbart hantelset på 20 kg och pilatesboll hemma också...)!
Skulle jag komma över en oväntad summa pengar skulle jag köpa ett gymkort i slutet av juni men det verkar inte så troligt! :P

GRATIS JYMPA I BOULOGNERN 7 juni-12 augusti:
Måndagar -Bas 18.00,Medel 19.00
Torsdagar-Bas 18.00,Medel 19.00


Har lagt upp bilderna från Vårruset <-------- Klicka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0