Nuså!

Att cykla till och från jobbet är självklart nu! I morse fick jag dock ta bussen hem för det spöregnade,som tur var kom jag på att man kan köpa smsbiljett,hade ju sugit lagom om jag cyklat 11 km i spöregn för att jag inte hade plånboken med... ;)

V 29
Måndag: Cykla 1 mil
Tisdag: Cykla 2 mil,5km rask promenad,3 km jogging
Onsdag: Cykla 1 mil
Torsdag: -
Fredag: Cykla 1 mil
Lördag: Cykla 1 mil, rask promenad 2 km,3 km jogging
Söndag: Cykla 1 mil

Joggingen har gått bra.. Är pepp! 42 dagar kvar till TJEJMILEN :D
Nu behöver jag bara ta tag i styrkan... Hatar när musklerna känns "oanvända" ;)
Planerat v 30
Måndag: Cykla 1 mil,Medeljympa
Tisdag: -
Onsdag: Cykla 1 mil
Torsdag: Cykla 2 mil,Jogga 3 km
Fredag: Cykla 1 mil, 
Lördag: -
Söndag: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0