Studievägledning...

Var till studievägledningen efter lunch.
Tydligen har jag inte sökt vårens kurser. Men det har jag. Något har blivit fel på vägen.
Känns som att jag borde ta det som ett tecken.
Jag har inte ens kraft att göra kursen jag har nu så studieuppehåll vore kanske det bästa.
Jobb,jobb,jobb,jobb,jobb.
Ångest.


....................
Svårt att läsa?
Anonym om Studievägledning...:
är det inte du som klagar när andra är negativa?

Var hittar du negativiteten? Inte ett enda gnäll? Detta är mitt liv,min framtid och jag har ingen aning om vilken riktning jag ska ta.
Skillnad om jag skrivit : Jävla piss studera,varför har inte min ansökan kommit in? Jag har inte gjort nå fel-Vilket en negativ person/person som tycker synd om sig själv skulle skrivit-något som jag skrivit om här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte du som klagar när andra är negativa?

2010-01-11 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0