Inte på topp.

Håglös. Så redo för jullov men det blir nog inget. Tenta i kost i januari,tenta i idrottsmedicin(va inte med på den första) och antagligen omtenta i coaching. I en av böckerna ska vi läsa över 200 sidor men något JÄVLA PUCKO i klassen gömmer referensexet i biblan. Vid 5 separata tillfällen har jag letat(och fått hjälp av bibliotikarie) och hittat den endast 1 gång och det var så länge sedan att jag tänkte att jag kunde läsa något mer aktuellt vid den tidpunkten... Vid 2 av tillfällena har jag kommit 08.00 resp 08.02 när biblan öppnar 8 och om någon varit före mig har dom fan haft eld i baken.
Funderade på att maila läraren och berätta att jag inte fått tag i boken men nu känns allt totalt värdelöst.
Åker väl dit och kollar på tentan imorgon lite snabbt... BLÄ.

Bra idag: Klippt mig hos Stina :)
Stan med mamma,hon bjöd på sushi. Har alltså ätit 26 bitar sushi på 24 timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0