Svinstia

Guud mitt hem ser ut som en svinstia... eller ett bombnedslag... städning är inte prio 1...
Men imorgon... eller måndag ska jag ta tag i skiten...

Idag har jag varit och simmat 1 km och bubblat med Madde!
Jättemysigt som vanligt,synd att vi ses så sällan nuförtiden... det beror nog inte på att hon numera är min föredetta svägerska utan snarare att hon är eftertraktad fotograf och jobbar och står i :)

Natten gick jättebra och det var luuuugnt. Jag kunde läsa skvallertidningar och kurslitteratur!
Inatt jobbar jag 22-07!


Gårdagens motion: 15 min cykling+ gym
Tyckte att det var liiiite jobbigt att träna framför halva "personlig tränare"-klassen(kursen som jag själv ska läsa om 1 år). Eller bara framför killarna... the girls got nothing on me!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0