Askungen

Nu har jag 4.5 sidor... bara 4.5 kvar då. Kommer aldrig att hända. Max 2 sidor till. Kan verkligen inte ordbajsa. Tycker att det är sjukt svårt...
Putte sa en sån rolig grej:
"Läraren läser säkert inte allt. Prova och fyll ut de sista sidorna med utdrag från Askungen,han kommer säkert inte märka ett skit"
Hahaha man vet faktiskt aldrig med lärarna på HIG...

Nej helt ärligt. Jag tar mitt Fx och tackar och bockar. Jag kämpar på någon timme till (har suttit vid dator eller läst i 14 timmar nu) och kör lite imorgon också. Deadline är kl 12 men jag skickar in senast kl 18 och sen får det vara bra.
Vet inte om det är någon slags höstångest blandat men att komma tillbaka till skolan efter sommaren men jag får verkligen inte ur mig någonting. Det är inte svårt, jag ska bara läsa,tycka/tänka och referera.
Men det finns inget kvar.

Kommentarer
Postat av: stina

haha,ja snälla prova det. vore så jäkla kul. sen gör du en riktig del också som läraren får om de kommer på dig :)



Hur tycker du hälsopedagogutbildningen är?

jag är lite sugen på den nämligen. hur länge har du gått nu? kram

2009-09-25 @ 10:38:44
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha jaaa men man kan ju tro de.

ett ämne föder lixom ett annat ;)

2009-09-25 @ 11:02:07
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0