Redo

Har varit på Ikea och köpt 7 handdukar så nu är jag redo att massera :)
Åt en kotlettrad i restaurangen,det var länge sedan. Kroppen skrek efter fett,salt och kött hehe.
Mjölk har jag också varit sugen på idag... det är märkligt med cravings,eller hur?

Höll på att somna på yogan så inatt sover jag nog ovaggat!
Det har jag inte gjort på ganska många dar nu.. stress antar jag.

Seminariet idag var så sjukt dåligt upplagt så jag har ingen vånda över att jag inte sa så mycket.
Blev dock lite grinig på fröken Besserwisser(även känd som miss översittare eller fröken falsk) som alltid ska sätta sig på alla andra.
Under rasten ville jag skvallra lite med en kompis medans hon satt med näsan i boken och tillslut lessnar hon på att jag inte pluggar på rasten(men snäsig ton): LI,har du något på det här kapitlet eller????
Och under seminariets gång:
"Har inte ni något att säga där nere?!"

Jo men gud vad vi här på hörnet har mycket och säga,glömde visst de,bra att du frågade inför läraren och alla andra!!
Eller vadå?! Du är varken lärare eller morsa. Är vi andra tysta är det för att vi inte har något att säga fattar du väl...

Kommentarer
Postat av: carolina

ja, gisela van der steer =)

2009-10-21 @ 22:14:04
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: stina

någon som behöver en käftsmäll?

2009-10-24 @ 14:18:11
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0