2:a maj

Helt otroligt.. träningsvärk i magen! Har börjat använda min favomaskin på gymmet igen trots att den är fucked.
Nån fjäder är sönder och den åkte iväg på lagning och kom tillbaka-precis lika fucked. Men alla använder den och ser glad ut. Så nu är jag en av dom och nu har jag träningsvärk i magen :)

Igår var dagen då jag dubblade min kroppsvikt i sittande benpress,100 kg och 8 repetioner med mina små stumpar. Kul som  fan. När jag började gymma tog jag 40 kg,haha.

Idag:
-Tvätta 10.30-14 (Var ett tag sen jag tvättade men 37 par trosor på 22 dagar är ganska mycket...)
-Simma med Lotta
-Köpa present till Madde och Fredde.
-Tona håret
-Fest hos Madde och Fredde

Gårdagens motion: 20 min cykling,gym-ben. Plus promenad från söder till sätra.
Steg: 13.339 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0