Min helg...

I lördags var vi ute och käkade på Los sombreros med Madde och Fredde!

Jag såg ut såhär:

Jag hade våfflat håret med stora våffeltången och det blev sött tycker jag :)
Kläderna kommer från Lindex barnavdelning.


Till förätt åt jag super goda friterade bläckfiskringar(längtat!) och till varmrätt käkade jag oxfilé med serranoskinka och varm salsa,smakade mumma! De andra åt fajitakombination och de var mätta och nöjda.
Medans vi väntade på att Fredde skulle dricka upp sin öl så utbröt en brand vid bordet bakom oss,tre servetter började brinna och alkisen(han med lockigt hår som syns bakom Madde och Fredde) som satt vid bordet stod bara och tittade och vägrade hälla sin öl på branden. Jag säger åt Madde att hälla sitt vatten på branden och hon smyger fram och ställer glaset på bordet men alkisen verkar inte fatta.
HÄLL skriker jag och Madde räddar restaurangen från att brinna ner!


På söndagen skulle ett ny bubbelpool installeras hos svärpäronen(ja pengarna finns där,är sån sjuk skillnad från min uppväxt,jag gick på dass under ett helt år och fick aldrig duscha mer än 3 minuter för vattnet kunde ta slut) och vi fick en mycket taskig middag,serverades fiskgryta med fryst fisk. Kunskaperna i matlagning är i stort sätt obefintlig om man heter Linderstam, att följa recept till punkt och pricka hjälper inte. Men vi fick en god dessert iallafall i form av äppelpaj med knaprig crust och vaniljsås.
Sov och lockade håret igen,såg ut som ett troll.

Kommentarer
Postat av: Stina

jaha, attans, jag som ville ha svarta.



Tror inte att du dissade mig heller : )



men iaf jag brukar ha en förmåga att glömma bort att svara på kommentarer :p

2009-01-19 @ 23:05:29
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Estefany

sv:haha ja precis ! jag kollar aldrig där typ som måste börja med det :). kram

2009-01-20 @ 11:15:58
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: madde

Åh, fiskgrytan... drömmer mardrömmar om den.

2009-01-20 @ 11:38:06
Postat av: madelene

Oj, nu har jag ändrat. Gävle is the shit!

2009-01-20 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0