God jul&gott nytt år

Idag hade vi kursstart i "Fältstudier" vilket innebär att nästan alla åker hem och besöker arbetsplatser i sina hometowns.
God jul och gott nytt år typ,kommer inte ses igen förän i mitten av januari.
Ska försöka hitta någon mer arbetsplats att göra fältstudier...
Jag har en bra intervju,någon (några?) dagar hon Jenny och ska använda mina föreläsningar som jag gjort och ska göra som material till kursen. Ska fixa något mer för nu känns det lite tunt... Men det är ju inte som att jag i sysslolös i övrigt. Måste jobba fram lite motivation,NU.

Nu blir det powernap innan jag testar intensivpasset för första gången!
Blev inget i lördags, ville hellre sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0