Slå tillbaka

Jag gick från föreläsningen under första kaffepausen.
Dels för att jag itne orkade sitta och snora och hosta på mina klasskamrater och dels för att föreläsaren inte kan svara på frågor utanför hans Ohbilder-som finns på Blackboard.
Jag fyllde korgen på apoteket: Nässprayvärktabletter,halstabletter och 2 månader av vitaminbrus.

Sen köpte jag svindyr choklad-för det är jag värd!

Mina smaklökar äe dock fortfarande helt bortdommnade...

Ikväll blir det alltså choklad och serier som: Top design,Project runway,Top model och mina absoluta favorit:
Biggest Loser har börjat igen :D
WEHO!

Föresten! Det blev ingen present idag... Jag vet inte om jag ska köpa någon...
Festen är på lokal och det blir mat så det kommer att kosta 200 kr/person! Ska man köpa present ändå?
Vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0