Skäms,flicka!

Min mamma klippte en sån fin kort frisyr idag. Hon såg mycket fräschare och yngre ut.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Gissa om jag blev  sugen på ett klipp?!
Jag hjälpte henne att hitta nya höstfina med färgglada kläder(färgglatt är ju min grej)
Och inte gick jag hem tomhänt!
Skäms lite faktiskt då jag behöver rejäla kläder,inte massa smått på rea...
Totala summan: 365 kr. Inte så farligt...

Sailorklänning som jag faktiskt funderar på att lämna tillbaka... Vad tycks?
Från Lindex

Oversize linne med färgglada zebror-Bikbok.

Brun oversized tshirt-Bikbok.

Grå klänning med fickor-JC:s barnavdelning för det härliga priset: 25 kr!

Kommentarer
Postat av: madelene

Haha, älskar att lillis är med på en av bilderna. Gullet. Fina kläder!

2008-09-02 @ 23:21:54
Postat av: ..:Sarah:..

SNYGG LI

2008-09-02 @ 23:24:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

vilka fynd !!

Älskar din vägg där bakom : )



och voffen ; )

2008-09-06 @ 14:16:59
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0