Pontus 20!

Här kommer bilderna från gårdagens party!

      
1-Blev satt i arbete på en gång! Den stod tacos på menyn!
2- Alla var jättehungriga så tacosen slukades under tystnad! Haha.
3-Niklas,jag och Pontus
4- Glada minder :)
5- Det blev kaffe och whiskey efter maten!
6- Anton
7- Birthdayboy!
8- Sen kom två tjejer jag inte minns namnen på... Maria och Lina!
9- Fri öl och Whiskey gör att man peakar rätt tidigt!
10- Haha
11- David försvann och vi blev lite oroliga att han ramlat i vattnet då han inte svarade i telefon. Vi ringer hans flickvän som inte har hört ifrån honom."sluta inte leta förän ni hittat honom!!!" Men en hittade vi honom i en säng på nedervåningen! Däckad ;)
12- David pratar med Anna och säger att han lever!

Fler bilder kommer att finnas här snart!

Kvällen var kanon men jag är jäkligt glad att jag inte sov över.
Underbart att ligga i sin egen säng!

Kommentarer
Postat av: anna

åhh saknar gänget lite =)

2008-09-20 @ 13:55:29
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

maria å lina

2008-09-20 @ 23:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0