Utmanad

Maria utmanade mig!
Regler
  Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
  Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

7 saker om mig

*Jag har aldrig ätit kaviar. Jag vågar inte prova.
* Jag är inte rädd för ormar,spindlar,kryp eller stora djur. Jag är därimot LIVRÄDD för fåglar,otäcka flygande råttor.
* Jag gillar inte barn. Jag vill inte ha barn. Jag tror att jag skulle vara en värdelös mamma.
* Jag anser att man bli dum av att sporta i lag alltför länge.
* När jag gick på i 5:an på mellanstadiet var jag näst längst i klassen(av 25st), när jag började gymnasiet var jag näst kortast (av 32 st)!
* Jag har aldrig haft några hål i tänderna,jag har perfekt syn och jag har varken brytit,stukat eller vrickat någonting.
* Jag är en riktig TV-älskare,egentligen ser jag hellre på Tv och film än mycket annat mycket mer väsentligt.

Jag tänker inte länka.
De som känner sig manade kan ju göra det :)

Kommentarer
Postat av: Maria

heheheh...

kul att du antog utmaningen..=)

2008-10-28 @ 19:31:42
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0