Tredje gången gillt.

Idag sätter jag igång med en hemtenta i pedagogik för tredje gången.
Första gången hade jag inte skrivit på "rätt" sätt och andra gången sket jag i den fullständigt.
Nu är det 2 frågor som ska in 00.00 imorgon,det ska väl inte  vara några problem.
Tanken är väl att ordbajsa och bullshita så mycket som möjligt. Lärarna orkar nog inte skicka ut en fjärde hemtenta eftersom det är många i klassen med frågor kvar.

Jag ber om ursäkt för det tråkiga bloggningen på senaste tiden.
Men jag står för det för jag har mått skit.
Men jag planera att skriva om hel/halvfabrikat,vardagsmotion och alkohol snaaaart.
Senast söndag iallafall.


---------------- Jävla grupparbete!
Imorgon ska vi tvärgruppsredovisa ett kapitel(endast 6 sidor,så jag kände NOLL skuld över att de andra 5 fick sammanfatta 6 jävla sidor).
Detta skulle sammafattas och läggas ut på blackboars och sen skulle vi forma 3 diskussionsfrågor.
Jag kunde inte vara med för jag opererades då.
Jag får ett dokument skickat till mig med sammanfattningen.
Inga diskussionsfrågor.
Jag mailar en gruppmedlem och frågar om vi har några frågor eller om vi ska träffas och göra dom- Inget svar.
JAg smsar Anna och går in på Blackboard.
Där ligger dokumentet med frågorna-DOCK mycket mer utförligt än dokumentet jag fick.
GÖR MAN SÅ?!
Svin.

Kommentarer
Postat av: Starlet

Det var taskigt! :/ Varför inte bara säga "gå in på blackboard"? Var detta samma personer som "dansade ut" dig på kåren?



Kram

2008-10-16 @ 13:47:49
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0