Tisdag

Nu har jag gjort en lista över allt som ska tas igen de närmaste 3 veckorna,efter dessa veckor står jag förhoppningsvis på noll igen.
Det är supermycket som ska göras men jag känner mig positiv. Längtar efter studielånet <3


Jag känner mig pigg :)
Det första 5 dagarna efter operationen var de värsta i mitt liv.
Känner faktiskt att det inte var värt det. Får väl se när jag är helt återställd men helt ärligt så hade jag föredragit 5 halsflussar om året resten av mitt liv än de här helvetesdagarna.
Vaknar alldeles svettig av smärta på nätterna... 1 panodil(det tyngre grejerna ska bara ätas 3 ggr/dag) verkar i exakt 3 timmar,det vet jag nu med all säkerhet.


Kommentarer
Postat av: SANNA

Skönt att du mår bättre nu i alla fall. Känns som jag kom lindrigt undan i jämförelse med dig :)

2008-10-14 @ 15:35:04
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0