Såhär ser jag ut:

Passar på att lägga upp lite bilder från senaste veckan nu när jag orkar!
Jag uppskattar "outfitsbilder" eller "dagens klädsel" eller vad man nu vill kalla det när jag läser bloggar så nu vill jag vara mer frekvent vad det gäller mina utstyrslar.
Lördag:

Lillis fick låna Cajsas horn.

Söndag:

Detaljer är kul! Köpte i Malaysia för 20 kr :)

Måndag:

-Behöver jag säga att jag och pojkvännen har lite olika matvanor?!
Kass måndag...
Klänning-Hm
Jazzbyxor(1999)-Jc barnavdelning
Sjal-Indiska

Tisdag:

Luggen bråkade...
Tshirt- Cubus barnavdelning
Kjol-Hm

Onsdag:

Behöver jag säga att jag är nummer 2?! Kärlek.
Tröja-Hm
Kjol-Gina tricot.

Idag har jag inga bilder.
Fick höra att det är några tjejer i klassen som tycker att jag klär mig snyggt och  att de önskade att de VÅGADE bära färg och ha kjol,som jag.
Tycker lite synd om dom faktiskt... Det är ju en sak att inte känna sig bekväm i kjol eller inte passa i färgglada kläder men att inte VÅGA?!
Trist som satan måste det vara.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du inte att man säger att man inte vågar för att man inte känner sig helt bekväm då? så brukar ja länna iaf

2008-10-24 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0