Frukostbloggning

Det här med egen dator kan bli livsfarligt!
Märkte det girå efter att jag stängt av  den en gång och satt den i viloläge två ggr... Jag kan inte hålla mig ifrån den!

Stora dagen är här!
Jag ska till gymmet efter min grötfrukost! 24 dagar sedan sist....
Och gissa vem som ska med mig?! Min 60.9 kg tunga pojkvän!
24 år gammal och 186 cm lång med den flugvikten,helt sjukt.
Om en tjej skulle skippa frukost och lunch,äta ett mål skräp om dagen,bara dricka saft och smaska chips(mellan 500gr-1 kilo chips/veckan) på nätterna och vägde långt under sin normalvikt så skulle man ju säga att hon var sjuk.
Hon skulle ju få hjälp eller hur? Men när killar är supersmala så är det så värdsligt på något vis.

Patrik är bara lat. Han känner inte efter om han är hungrig och om han skulle känna det så äter han hellre chips,för att det är drygt att laga mat.
Han brukar prata om att han hade muskler innan han träffade mig och han lever lite på att han en gång i tiden tränade på gym. Han  vill gå upp i vikt,köper gainers men han struntar i att blanda till dom. 
När vågen slog 60.9 trillade poletten ner!
Tack och lov! Han skulle ju ha så mycket gratis iochmed att jag är som jag är och jag pluggar till hälsopedagog. Och tro mig jag har försökt,jag vill inte tjata och gnälla(jag tycker absolut inte att jag gör det men han ser det ju så),han är min kärlek,inte mitt barn.
 Allt jag kan göra är att erbjuda honom maten jag lagar eller påminna honom om att äta.
Jag kan fråga om han ska med till gymmet. Och idag ska han det :)
Men på helt eget initiativ! Han lurade iväg i måndags och köpte kort på mitt gym. Jag är glad att han tog det stora klivet själv,insikten kom tillslut.

Kommentarer
Postat av: Anna

..ett mål skärp om dagen :) rolig felskrivning

2008-10-29 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0