Detox

Jag är nu inne på den tredje dagen av detox,och det funkar bra!
Detoxen hjälper till att driva ut slaggprodukter som lagrats i kroppen.
Om kroppen är överbelastad med slaggprodukter så kan det resultera i trötthet,huvudvärk,ökad vikt och dålig matsmältning.
Eftersom jag stoppat i mig lite av varje under hösten kändes det bra med en detox nu under mina sockerfria veckor :)
.


Jag valde MethodDraine DETOX för att jag hört bra saker om den och damen i hälsokostbutiken rekommenderade den.


1 liter om dagen i 20 dagar.
Ser verkligen ut som träskvatten men det smakar bra=)

Det har ju bara gått 3 dagar så jag känner mig inte allt för annorlunda.
Men när jag vaknar på morgonen studsar jag upp,känner mig jättepigg,något som är ganska ovanligt då det gäller mig.
Om det är en effekt av detoxen får tiden utvisa... antagligen är det en placeboeffekt!

Jag tror att jag kommer att avsluta det sockerfria den 17 dec. Mamma fyller år då och hon har beställt bakverk av mig,mästare på godsaker som jag är. Skulle jag ställa mig och baka,göra tryfflar och sen inte smaka? Känns inte så va!

Kommentarer
Postat av: madelene

Åh, jesus! det ser verkligen ut som träsk. Men huvudsaken är ju att det är gott. Och även om det är placebo så är det ju bra.



Fint linne!

2008-11-23 @ 17:23:31
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

den där är grejer den=)

2008-11-24 @ 00:03:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0