Otrevliga möten

Varför är folk så jävla otrevliga?!

Idag kom jag susandes nerför söderbacken,det slår precis om till rött vid övergångstället men jag cyklade i sån fart så att den vita bilen som ska korsa övergångstället aldrig skulle komma i närheten av mig.
När jag typ korsat övergångstället så toktutar mannen i den vita bilen,varför?
Nödvändigt?! Jag hade ju redan åkt över och han var inte i närheten.
Jag skrek pucko.

L=Li,E=Expedit
L-Hej hej! Jag behöver lite hjälp. Jag letar efter "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.
E-Slut slut slut.
L-Okej...
E-Hade vi haft 1000 ex till hade dom varit slut.
L-Okej otur.. vi har den som studielitteratur...
E-Det var ju jäkligt dumt,det var ju en av årets böcker.
Men det borde du ha vetat och varit här på morgonen när bokrean började.

MEN OTREVLIGA SKITHUVE! Så skulle jag sagt.
Men jag sa tack och gick.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ibland är man kanske lite väl trevlig för sitt eget bästa? :P

Vissa förtjärnar ju fan ett pannskott lixom! -.-

2008-03-03 @ 19:58:02
URL: http://dementedwhore.blogg.se
Postat av: madde

jag köpte den på rean. du kan få den i mallis om du vill.

2008-03-03 @ 21:58:55
URL: http://madelenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0