Färdig!

Jag har packat klaaart!
Blev lite tungt.. 6.4 kg för att vara exakt utan neccesären.
Tanken är ju att vi ska köpa massa kläder och skor där nere men jag är kvinna.
Nej jag kanske inte behöver ha 20 par trosor på 17 dagar(man kan ju tvätta som mamma skulle sagt) men jag vill inte tvätta på semestern. Jag kanske inte behöver smink... men jag vill känna mig extra piffad på semesterkvällarna.

Fan allt är fixat... ska lägga in lite låtar på min nya billiga mp3 bara.
Köpt lite IQ-befriad läsning närmare bestämt: Glamour,Solo G,Bild!,Moore och Cosmopolitan.

Vi online-checkade in idag.
Vi sitter vid vänstra vingen,krasch- DÖD.
Vi sitter som vi skrev in namnen när vi bokade men vi får väl byta platser hoppas jag,även om jag tycker den nuvarande placeringen(Urban,Ewa,Putte,Fredrik,Li och Madde) är helt ok vill jag gärna sitta bredvid min älskling.

Kommentarer
Postat av: madde

men jag är jätteflygrädd jag måste ju sitta bredvid freedrik :( linda var kåt och glad.

2008-03-13 @ 16:50:53
Postat av: Piloten

Platserna närmast vingarna är dom säkraste då det är planets starkaste punkt. Pulver.

2008-04-09 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0