Beröm

Det var oerhört länge sedan jag fick beröm av min körlärare.
L-Li, H-Henrik
Såhär gick konversationen:
H-Jäkligt bra kört i dag!
L-mmm.
H-Dert gick jättebra! När har vi nästa lektion(exalterad)?
L-Hehe i april. Vi har typ 10 lektioner till innan uppköringen den **april.
H-Aha... om det hade varit idag och 10 lektioner framåt hade jag nästan varit helt säker på att du klarat uppkörningen!
Men eftersom det blir 3 veckor uppehåll nu så vet man ju inte.

Det kändes bra,äntligen lossnar det för mig,tog bara 30 lektioner och 11700 kr(hittills) hahahaha.

Nu drar jag och simmar!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag veeeet, en vecka en vecka en vecka!!! Har inga pengar dock. Måste ta ut från sparkontot. Så jävla dyrt att bo här, allt är dubbelt så dyrt som i mindre städer. Lunch 130 spänn liksom. Och inträde på klubbar typ 200 kr med garderob och sånt. Funkar inte i längden. Tur att boken kom innan helgen då. Jag läste ut den på typ två dagar, jävligt lättläst. Bra också!

2008-03-07 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0