2 år!

420810-34
Oerhört smickrande bild.... april 2006

Imorgon är det 2 år sedan våran första kyss!
Vi räknar från den 11 mars trots att vi "bara dejtade" till den 11 juni då jag frågade chans på Patrik.
Vi träffades på fest hemma hos mig. Jag var 17 år och ar tillsammans med min bardomsvän som jag varit ihop med en gång tidigare. Patrik var 21 och hade precis blivit brutalt dumpad efter ett långt förhållande.

Två av mina vänner,Ola och Ida hade helt random träffasts på helgon.net och ville nu ha holy ground för att ta det från fika-stadiet så jag hade fest! Ola hade med sig Patrik som var jätteotrevlig mot mina killkompisar och han raggade på 2 av mina tjejkompisar. Vilket pucko tänkte jag.
Senare på kvällen lugnade han ner sig och tittade på mig med stort allvar och sa: Man är ju lite sugen på värdinnan men hon är ju upptagen.
Vilken tönt tänkte jag men vi började snacka och det flöt på jäkligt bra,men han förstörde det genom att fråga om han fick kyssa mig vilket han givietvis inte fick! Jag var ju upptagen!
När han skulle gå och när vi skulle kramas i dörren lyfta han upp mig så jag satt gränsle runt hans midja och av någon konstig anlednning pussade jag honom,jättesnabbt,jätteokänsloladdat(man kan pussa sin bror,mor eller faster på det sättet) Det är det närmaste jag någonsin kommit otrohet. Dagen efter gjord ejag slut med min kille.
Inte på grund av Patrik men det funkade inte helt enkelt.

På fredagen veckan efter var jag med Staffan på bio och vi tog en fika. Dennis ringde och frågade om vi ville spela spel hos honom men vad gör ola ikväll?
Han var hemma hos putte och kollade på film med Ida. Jag blev alldeles nervös. Skulle han också följa med hem till Dennis? Jag blev toksvettig,han aldrig upplevt något likande.
Ida ringer och säger att vi får skjuts av putte om vi vill.
-Nej vi ska åka buss.
-Patrik vill jättegärna skjutsa dig Li...
Väl hemma hos dennis så la
Patrik sin hand på mitt lår och jag tyckte att det var lite väl modigt.
Dagen efter var det fest. Min mamma bad mig att sova hos någon av killarna.
Hur vågade hon säga sånt? Hon visste att Ola var upptagen och mitt enda alternativ var att sova hos Patrik som jag precis träffat. På festen hade vi våran första kyss. "Min mamma vill att jag ska sova hos dig" HAha!
Patrik bodde hemma,precis kommit ur ett förhållande och flyttat hem till Batmangrottan igen(ett pytterum i källaren)
Från den dagen har det varit vi 2. Jag trodde inte att det skulle hålla. Trodde att det var en rebound-grej för oss båda. Så fel,så fel.
Vi blev kära och snabbt gick det :)
Vi passar så bra ihop,vi tjaffsar lite då och då men jag tror vi har bråkat 1 gång på 2 år. Vi kan prata om allt och det är så jävla skönt. Kan inte tänka mig ett liv utan Putte Love.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni passar verkligen bra ihop tycker jag.
Gulligt kort förrästen..

2008-03-10 @ 22:21:49
URL: http://gossimia.blogg.se
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Naw, vad otroligt fint skrivet. Önskar er lycka till!

2008-04-04 @ 16:51:34
URL: http://leemikulska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0