Ändrade planer

Igår kollade jag hur många platser som fanns kvar på SATC-filmen 18.15 och det var ca 50 kvar,lugnt tänkte jag.
Idag kollade jag igen och då var det 10 platser längs kanterna kvar! Vilka går på filmen såhär 3 veckor efter premiären?
Går folk flera ggr eller?
Bokade iallafall till imorgon.

När planerna blev ändrade ville Putte Love bjuda ut mig på date-night!
Vi gick till Cinque som ligger på söder.
Vi har aldrig varit där men vi blev positivt överaskade! Jättegod mat och varm uteservering med infravärme!

Förrätt:
P-Parmaskinka
L-Halstrad svärdfisk

Varmrätt:
P-Kalvkotlett
L-Fisk och skaldjurspett med sparrisrisotto

Efterrätt:
P-Husets osttallrik
L-Choklad tryffel

Yumyum.

Sen gick vi ner en sväng på stan för att kika på folk men vi såg inga vi kände,bara en massa 14åringar med fluffigt hår.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag gick nu.. för första gången ;-)

2008-07-09 @ 23:20:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar=)

nu blir vi skolkompisar..

2008-07-11 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0