Dags

Idag bryter jag sockeruppehållet,precis på den 30:e dagen.
Jag ska baka lakritstryffel och hasselnötsfudge till mammas födelsedag imorgon.
Kanske pepparkakstryffel också.
Jag skulle ju kunna fortsätta med uppehållet men jag måste ju smaka...
Och den här veckan kommer det bli mycket sött... testsmak idag,mors födelsedag imorgon,hälsa på gamla praktiken med fudge på torsdag. Det är inga stor mängder jag kommer att äta men det känns ändå dumt när jag tagit mig ur "jag tränar allstå får jag snaska".
JA! En/två gånger i veckan,inte småsnaska typ 5 dagar i veckan som jag har gjort hela hösten.
Det är ju inte så att jag satt i mig en chokladkaka 5 ggr i veckan utan det är mer en kaka där,en bit choklad där,smaka chips här och käka ölkorv där.
Så vill jag inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0