Sköna söndag

Nu är jag vaken! Putte har varit in till mig 1000 gr och knuffat på mig.
Hade tänkt att gå till gymmet idag men jag känner mig lite för seg för det.
Ska hem till pappa sen och fika. Han visste dock inte om det skulle bli i det tomma huset eller i det nya stökiga boendet :P
Tur att jag bakade igår då!

Ikväll ska jag äta ölkorv!!
Fattar inte varför jag gillar det så mycket... jag som är gammal vegetarian!
Började äta kött igen för 2 år sedan och då hade jag inte ätit "fint" kött på 2 år och jag började ju inte äta korv,köttfärs och sånt malet kött förän nu(jag har bara smakat för jag tycker inte om sånt!) så jag har inte ätit sånt på ca 5-6 år!

Gårdagens träning: 35 min orbitrek+20 min löpning.
Fan vad kondtionen blir dålig snabbt!!
Steg: 14453st,jag hade inte på mig stegräknaren hela dagen!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ooh li, så härligt.. en till som för lista. stryker du med penna i butiken sen? hihi.. i do!







jag är korvgalen.. älskar all korv!

2008-08-31 @ 12:39:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

och putte äääälskar väl att följa med antar jag. som tomas? hahah

2008-08-31 @ 13:57:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0