Jacka

Jag är så jävla trött på att frysa varje vinter.
Jag hittar aldrig någon varm jacka till bra pris,jag har nu 3 olika(fina) kappor som inte duger till att cykla till skolan i(ja jag cyklar året om...)
Jag vill vara ganska snygg ändå... inte ha någon dunjacka så man ser 20 kg tyngre ut.
Men igår tänker jag strunta i sånt,jag ska vara varm till varje pris!

Den här var väl ändå rätt cute och förhoppningsvis varm:

Lindex barnavdelning,399 kr.
Men åh den finns inte i strl 170,då är säkert strl 164 för litet...
Jakten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Starlet

Aaah jag har helt motsatt problem. Jag köper varma jackor men håller på svettas ihjäl så fort jag börjar gå. Funderar på en lite tunnare jacka i vinter - typ skidjacka. :D

2008-08-22 @ 22:59:37
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag kan ha 164, då kan absolut du oxå=)

men är lindex grejer verkligen bra då?

om du inte vill frysa så skaffa riktiga grejer.. kolla naturkompaniet, hitta en svart sak som håller flera år.



KRAM

2008-08-23 @ 13:26:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0