Tråkig eller shysst?

Förfest hemma hos Emilia ikväll,jagEemi,Sopie,Mathie och Othie(bäst på förkortningar)
Jag har helt på på hang loose.
Tills jag bangar.
Sophie erbjuder sig att betala inträde plus graderob(60+ 20 kr) och Li säger:
-Jag är fööör nykter!
Emilia säger: -Jag betalar en cider.
Jag säger OK tills vi kommer en bit och någon kläcker ur sig : -Li,du behöver inte följa du om du inte vill!
Li: HEJ DÅ!
Li går hem.
Jag ser det som attj jag är snäll och spara mina vänner en del cash.Kanske är jag tråkig men mitt första besök på Hang Looose kommer i sinom tid.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men!!!! hang loose suger! Äckliga människor, äckliga drinkar.

2008-04-20 @ 01:27:22
URL: http://idaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0