Läskigt!

Igår natt hände något sjukt äckligt.
Jag gick och la mig strax före 00 och låg och vred lite.
kl 1.20 vaknar jag av att jag HÖR något i hallen! (Lill-babs sover på soffan).
Jag får panik och ropar: Är det någon där?! Hallå!!!!
Hör inget mer.
Tar mod till mig och går upp med telefonen i handen. Kommer till hallen- Dörren är OLÅST!
Ni som varit hos mig vet att jag i stort sätt alltid låser dörren!!! Eller ja... ni vet att jag alltid låser dörren när ni lämnar min lägenhet ;)  Kändes riktigt otäckt.
Kikade runt och det fanns ingen inkräktare.
Drömde jag? Hörde jag i syne? Var det spöket som är i farten igen? Var det något på taket eller granarna som förde oväsen?
Skakade iallafall tills jag somnade.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Det har varit jättemycket liv i hela Gävle inatt, massa poliser osv, kanske hörde något utav det?

2010-09-01 @ 15:44:20
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0