Nu har jag bakat klart....

Jäklar vad jag bakat denna ledighet! Idag stod jag 3 timmar i köket och nu är jag trött!
Räknar med en del besök och jag fyller år och nu när jag ska bli snittad känns det skönt att få det gjort,jag vill helst inte bjuda på köpefika...
Jag har iaf frysen/skafferiet fullt med:
-Sega maränger
-Nutellabullar 
(Första gången jag bakar bullar!!!)
-Nougatkakor
-Chokladtosca
-Kärleksmums
-Kolakakor
-Brownies
-Chokladbollar
-Chokladmuffins
-Vaniljmuffins med vit choklad
-Havrekakor med mörk&vit choklad
-Sockerfria paleocookies

Det bör räcka va? ;)


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Det låter alldeles underbart :)
Vad spännande att vara så nära ankomsten <3

Svar: Ja spännande nu :D
Li Blom

2015-05-11 @ 12:08:51
URL: http://minafyravaggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0