Halvtypisk bakisdag

Ida och Isak sov här inatt.
kl 09 har jag vridit i flera timmar och hör hur Ida börjar diska i köket(hon GILLAR att diska när hon är full/bakis,bra kompis.). Så jag smög upp och på ett kick hade vi rensat undan gårdagens festligheter medans Isak sov som en prins.
Hade inte Ida börjat diska hade jag antagligen dragit ut på det i... en vecka. Eller tills jag fått besök.

Annars har jag tvättat 3 maskiner och legat på soffan(sovit en stund),ätit chips och 2 negerbollar (Pk?).
Sen tänkte jag att jag skulle skippa joggingen och promenera 1 timme istället men när jag kom ut så var luften så frisk och benen hade spring i sig. Det var sjukt tungt,inte så konstigt med tanke på gårdagen.
Men rundan tog 23 minuter idag,27 minuter i onsdags med Lill-babs. Kapade jag verkligen 4 minuter?!
Vet inte hur lång rundan är,trodde att den var mellan 3.5-4 km men Malin som gått den med mig trodde att den var 4-5 km. Har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0