Guld

Matlagning med Kost A idag. Uppgifter jag skulle gjort för 1 år sedan... men jag har segat. Men nu är ALLT klart. Från att ha legat 22.5 poäng icke godkänt(7.5 Fx och 15 missat efter utlandsresor) utan studielån och ett humör på botten till att känna driv och gläjde :)
Slutade 1.5 timme tidigare än väntat+ en matlåda-GULD. Snodde en bild från Sarah.

Lina,Erika,Sarah och jag.
Ser inte min överkropp musklig ut(sääääg ja)? I like it.

Egentligen vill jag lägga mig och sova för natten nu men nej. Plug plugg plugg. Jag ska dricka te nu sen kastar jag mig på min hemtenta.
Och vet ni vad? Träningen blir lidande,lite trist.

Läste en fitnessblogg där en tjej tyckte att hon var ute med sin hund såååå ofta som 3-4 gånger om dagen. Jag skrattade högt och tycker synd om hunden. Spelar ingen roll om man har en liten råtta i koppel(ni vet nog vilken ras jag menar) men nog ska den gå ut mer än 3 gånger på dygnets 24 timmar. Men den kanske går på låda... vad vet jag.

Gårdagens motion: Utebliven....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0