Nu får det vara nog.

Dagen snooze: 80 minuter.
Som tur är spöregnade det så tanken på att ta lillis till spåret eller gå fram och tillbaka till gymmet är inget som lockar.
Men annars måste jag gå upp när klockan ringer! Nu får det vara slut på slöheten.

Ikväll ska jag gå på någon slags hälsoföreläsning med mamma.
Kan bli intressant.
När mamma fick valet(pappa och jag tvingade henne att välja) att ta en sockerfri vecka eller en rökfri så tog hon med mycket om och med sockerfri vecka.
"Nu måste jag ju köpa huvudvärkstablettter" sa hon skämtsamt.
Kl 19.45 ringde hon mig igår med en DUMLEKOLA i munnen,hon klarade alltså 18 timmar av sin vecka och då sov hon ju säkert 7 timmar också.

Gårdagens motion: Pyttelite av lite på gymmet.
Gårdagens steg: 13.424 st


Föresten:

Tack för alla fina kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Jag har också kommit in i en fruktansvärd snoozeperiod... Inte bra! Halva dagen går förlorad ju!

2008-11-18 @ 11:48:07
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: madelene

haha, dumlekolan!! Skrattade så jag grät.

Mamma gjorde exakt samma en gång när jag var liten. Hon hade godisförbud, så ringde therese och frågade något vardagligt. Då inser therese att mamma pratar med choklad-röst, du vet sån grötig. Hon ifrågasätter och mamma bryter ihop och erkänner. Hon hade en marabou-bit i munnen.



I dag var jag på brädpass på stan. Det var spännande! Jag ramlade av brädan en gång och skämdes lite men jag har ny snygg träningsoutfit iaf.



Oj, vad långt det blev. som ett litet blogginlägg.

2008-11-18 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0