Jag dör av skratt.

En av Puttes klasskompisar(Linnea) hade tagit med en vän för att se Teatern som Putte medverkar i.
Kompisen ville verkligen ha Puttes nummer.
Linnea,snäll som hon är sa att Putte har tjej.
Kompisen insisterade på att få Puttes nummer ändå för "Dom gör ändå säkert slut snart"
Och så frågar hon vem flickvännen är så:
Li skarp.. det vet jag vem det är,hon är ändå inge snäll.
Visar sig att bruden är en tjej från Borgis som är polare med  några som gick i parallellklass med mig på högstadiet.
Och hon vet att jag inte är snäll.

JAG DÖR!
På nåt jävla konstigt sätt så blir jag stolt.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Ja, som den bartenderfru jag är så vet jag exakt vad den där stoltheten är.. när andra flickor flörtar går jag igång;-) *fniss*

2008-05-17 @ 01:22:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0