Malaysia 2008

420810-1

Åh vad jag längtar!
Den 14 mars åker vi och kommer hem den 31 mars,weho!
Resan är Putte Loves "studentresa"(bara fem år för sent;) som vi åker på med hans föräldrar och bror+ flickvän.
Alltså Urban&Ewa,Fredrik och Madde.
Jag har aldrig varit i Asien så det ska bli jäkligt spännande, planen är att börja i Kuala Lumpur för att sedan resa runt lite. Den 23 mars ska vi gå på Formel 1,inte riktigt min grej med det är nog jävligt mäktigt.
Och inte nog med att jag får åka på en sån här fin resa med min älskling jag får även grymt shopping-sol&bad-drink-sällskap i Madde :)

Nu gäller det bara att hushålla på pengarna... ska lyckas spara 10500 kr på 2 månader.
I vanliga fall brukar jag spara 4000 under samma period. Men det är bara att låta bli alla shopping hemma och drömma om all billig shopping i Malaysia!
Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0