Tänk om?

Mina tankar bestod mycket av: Vad skulle ha hänt om jag gjort saker och ting annorlunda?
Först och främst om uppkörningen men även om en del andra saker...
Som tur är kunde jag blocka gårdagens hemska upplevelse när jag skulle sova men den kom upp igen när jag vaknade. DEt var verkligen hemskt. Jag var hemsk. Jag var inte mig själv riktigt.
Nej usch. Det är bara att ta nya tag.

Igår kom Emilia och Sophie hit,vi skulle se film men det blev bara Talang 2008,Hemma hos Berg och lite av det urkassa programmet Ibiza ocensurerat.
Sen följde vi med Sophie en bit på vägen hem mot Öster.
Jag gick faktiskt jäkligt långt igår,19600 steg vilket motsvarar 10.8 km!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0