40-50% (Vecka 18-21)

Ytterligare 4 veckor har gått! Tiden går faktiskt superfort 😊


Kroppen:
Bra! På något mirakulöst vis piggare denna gång 😮 Inte den där förlamade tröttheten jag kunde känna med Vira. 
Vågen visar +4 kg i nuläget och hoppas på att landa runt +15. Känner viss ömhet i bäckenet ibland och även fått smärtsamma hugg i fogarna så jag kommer nog få foglossning denna gång...

Känslor&oro.
Snitt eller vaginalt? Efter tankar,tårar och ångest så vet jag vad jag VILL. Mer om det i ett annat inlägg,kanske imorgon.

Maten&cravings:
Faktiskt inget speciellt. Vill äta citron&lakrits men det älskar jag annars också😊

Träningen:
3 gympass förra veckan och det blir nog 5 st denna vecka 😄👍
Sämre är det med promenader men går mellan 6000-14000 steg varje dag på jobbet så det är jag nöjd med! Känner mig redan lite flåsig och tung🤤

Framtid&längtan:
Köpt lite kläder... Har ju massa fint efter Vira men det är ju en helt annan årstid så mycket små mössor,strumpor och sånt ska införskaffas.

Summerar veckorna med: Det går bra,det går fort och jag älskar de 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0