70%

Oj oj 70% avklarat! Tiden går verkligen fort :)
 
Hur mår jag då?
Kroppen: Så över förväntan! Jag mår fortfarande toppen.
Lite öm i bäckenet efter en lång jobbdag och öm efter en promenad på över 5 km men det är kanske inte så konstigt?
Jag har gått upp
4 kg sen inskrivningen (tänker räkna därifrån nu,jag vägde inte min "normalvikt" när det plussades).
Får höra att jag baaaara har mage och att då måste det vara pojke/flicka. Ja folk har verkligen sina egna teorier.
I tisdags sa tre personer:
-Li, det blir en pojke,du har bara mage.
-Vilken gullig kula,det blir en tjej det där!
-Det blir en tjej det där,med pojkar växer man på bredden.
OSV, det är ungefär varannan gång pojke/tjej ;) Vet inte ens vad myten säger men det verkar ju inte vara någon vetenskap ;)
 
Jag har fått några bristningar under brösten (!) och på insidan av låren. Gör mig ingenting direkt men hoppas att jag inte får allt för många på magen.
Jag har fått eksem under vigselringarna så dom har jag fått ta av...
 
Känslor:
Jag är lite mer stabil i humöret nu men ja,jag vill ha mycket närhet.
Blir lite stressad på Fredrik som inte förbereder sig på samma sätt som mig men men. 
 
Oro: Oroar mig inte längre för jobbet,4 veckor kvar och mår jag såhär så kommer det gå asbra :)
Känner lite oro för barnet såklart,jag tycker inte att jag får sparkar precis hela tiden som andra pratar om men ska ta upp det med BM imorgon,det är nog inget.
 
Maten/träning/cravings: Fortfarande inte skitkul att äta men har fått tillbaka en del glädje kring pysslet i köket. Tagit fram juicecentrifugen igen och gör eget nötsmör,ofta.
Haft några riktigt bra träningsveckor bakom mig,mår så bra av att hålla igång :)
Cravings: Kvarg med hemmagjort nötsmör.
Fil med hallon,gojibär och kokossocker.
HÅRDBRÖD! Mums. Med leverpastej eller messmör.
Gillar nutella och glassen Nogger också men jag äter mat&mellis först och främst,det jag stoppar i mig bygger barnet,vill inte äta allt för mycket socker.
 
Framtiden&längtan:
Jag ska bli någons mamma... Det är så galet! Och härligt. Längtar verkligen men det är faktiskt mysigt att vänta i nuläget. Tiden går som sagt fort och jag njuter för fullt av graviditeten.
 
Här kan du läsa om 
50 %
60 %
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Attdu inte känner sparkar hela tidenr supernormalt. Dur så fin i och härligt att du mår bra.Puss!!

Svar: jaaa Bm sa också de :P
Li Blom

2015-02-21 @ 06:53:24
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag var också nojig över "för lite" sparkar. Tyckte alla andra upplevde att de kände sparkar hela tiden medan jag kände dem några gånger om dagen bara. Men ut kom en frisk kille som är lika lugn som han var i magen!

Svar: Skönt att höra :)
Li Blom

2015-02-24 @ 08:49:00
URL: http://noterar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0