Jag är gravid!

Det är så jäkla svårt att låtsas som ingenting när det som händer är det största som hänt♥
Och "om allt går bra" är från och med nu alltid inräknat, det kommer bara skrivas nu men det är alltid införstått, OK?
JAG ÄR GRAVID :D
Det känns helt fantastiskt, vi är så jäkla glada.
Någon gång runt 8 maj är det beräknat och ni som börjar räkna på fingrarna,det är 40 veckor efter bröllopet ;)
Så nu har jag gått in i vecka 14. Det syns inte jättemycket direkt men vi kände att vi inte vill smussla med den här goda nyheten.
Vi har varit på tidigt UL så vi vet att det finns en liten jordnöt där inne (mer om de i ett annat inlägg).
Ska försöka blogga flitigt från och med nu :)
Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Lindholm

Grattis :D

Svar: Tack :D
Li Blom

2014-11-02 @ 08:24:15
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/
Postat av: Emelie Löf

Jättestort grattis!! Själv är jag i vecka 13 så jag kommer följa dig med stort intresse framöver ;)

Kul att höra att du mått så bra! Själv mådde jag bra i början men började jag må dåligt för typ 1,5 vecka sen och har haft sjukt mycket illamående sen dess (nu när de säger att allt ska börja gå över??!!) :p

Svar: Nämen gud så kul :D Grattis!! Mår du bättre nu? :)
Li Blom

2014-11-03 @ 19:17:13
Postat av: Frida


Jag har brukat smyga in här ibland och måste nu få säga GRATTIS! :-)Vi är ju trots allt nästan grannar ;-)...(Och våra grabbar spelar fotboll tillsammans)
Passar väl även på att säga att jag blir grymt inspirerad av dej och din träning, önskar att jag kunde ha den disciplinen själv ;-)
Grattis igen!:-)

Svar: Tack Frida! Det värmer att höra :)
Li Blom

2014-11-05 @ 15:12:26
URL: http://fridaforsblom.blogg.se
Postat av: Sarah

Va löjligt glad jag blir för eran skull. Det här är livet 💕

Svar: Tack :D <3
Li Blom

2014-11-11 @ 19:22:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0