Man får de resultaten man jobbar för!

Avslutat ännu en PT-grupp med fantastiska resultat! Stephanie har gått ned 8.8 kg och förlorat 38.5 cm på kroppen varav 14 cm runt magen! Veronica har byggt om kroppen och skalade 3.42 min på löptestet. Rebecka gör 44 armhävningar på tå och står 8 min i jägarvila! Så otroliga resultat på bara 8 veckor! De har tränat med mig en gång i veckan och 2-4 pass själva. De har ätit ca 1800 kcal om dagen vilket inte är särskilt lågt. Skulle ALDRIG lägga en kund som tränar på 1500 kcal, fy vad trist&fattigt! Träning ska vara roligt och utmanade. Kosten ska vara god, mättande och lättlagad. Det ska inte vara krångligt&hungrigt att träna ;)
En annan PT-kund förbättrade sina maxtester med 85 kg i de tre basövningnarna bänk, mark och böj på typ 7 veckor. Han har gjort som jag sagt i detalj och inte missat ett pass. Man får de resultaten man jobbar för!

Kommentarer
Postat av: Elina

Kan du göra ett eget inlägg där du berättar mer om Formtoppen? :-) Vad kostar det? Passar det alla? M.m m.m.

2014-03-20 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0