Peppen!

Tittar på semifinal 1 i Malmö och myser på att jag kommer vara där på lördag! Kommer bli riktig mäktigt :D
 
I dag körde jag uteträning med min PT-grupp Formtoppen. 20 backintervaller köttade de igenom,armhävningar,parövningar och ett dödande avslut: Squats,ass to grass i 4 min!
Riktigt kul :) Mer än uppvärmningen och 4 min squats blev det inte för mig idag,kom hem kl 18 (ni fattar inte hur tidigt det är för mig!!!) och kände inte för att gå till gymmet när det är sista kvällen jag&Fredrik har ihop innan jag åker till Malmö. I morgon kommer jag hem 21.30...
 
I går misslyckades jag med mina egna intervalller på löpand... Mina ben var så tunga,jag blev snurrig och fick avbryta. Väl hemma,kl 21 gav jag mig ut för att ta revange,gjorde 20 st korta intervaller,nöjd även om det inte är korta intervaller jag ska satsa på just nu...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag fattar inte vad som händer med min hjärna när vi tränar! Jag trodde vi körde 15 intervaller igår!! :D Haha! Hur många gånger har jag inte glömt vilka övningar vi gjort när vi varit i gruppsalen?! Det är fan omöjligt! :D
Hursomhelst så vare grymt kul! Å d känns idag kan jag lova dig! ;) Bra skit!!

2013-05-15 @ 09:40:57
URL: http://ullispe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0