I used to be a runner.... Now I just run til I puke.

I och med idag har jag sprungit 8 lopp.
Fyra st på 5 km, tre st på 10 km och ett på 21 km.
I dag, på min 25 årsdag sprang jag lilla Vårruset i Gävle, 5 km. Och det var utan tvekan mitt jobbigaste lopp ever. Får skylla mig själv då jag pulstränat minimalt i 8-9 månader,det var verkligen supertungt.
Är ambivalent. Åh ena sidan bara längtar jag efter ny kreatinkur och ett saftigt benpass men den andra delen vill boka in nya lopp....
Sprang på 25.57 min,inget vidare men jag är nöjd under omständigheterna. Spydde i målgången. Det är iallafall positivt: Jag sprang tills jag spydde....
 
Mina fina kusiner och jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0