Före-och efter Formtoppen 2012

Under hösten 2012 jobbade jag&min kollega Malin med fem tjejer i åldrarna 26-40,alla med jobb/plugg på heltid+extrajobb och alla har barn eller styvbarn hemmaboende. Helt vanliga tjejer alltså,med jobb och familj.
De tränade 4 ggr i veckan:
- I grupp med 2 personliga tränare
-Progressivt styrkepass
-Progressivt konditionspass
-Valfri gruppträning 60 min.
De fick äta enligt ansvisningar,väl sammansatt med mycket protein,bra fetter och långsamma kolhydrater,ingen svält,inga soppor-vanlig bra mat.
Tillsammans gick de ned 26.1 kg och tappade 106 cm! Otroliga resultat på 8 veckor! Här får ni se 3 av tjejernas resultat:
 
 
 
Fina resultat eller hur?
 
Vill du träna i PT-grupp eller enskilt? Eller varför inte i duo med någon som du gillar,en vän eller partner?
Kontakta mig: [email protected]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0